Vířivky - nejčastější dotazy

 

V následující sekci se dozvíte nejčastější dotazy spojované s našimi produkty.

 

 

 

Obecné dotazy před koupí

 

 

Co vše je potřeba přikoupit ke zprovoznění vířivky?

 

 

Vůbec nic. Vše potřebné je součástí balení. Je to samotná vířivka, horní kryt s termoreflexní vrstvou, vzduchová hadice, kterou se vířivka sama nafoukne. Dále kartušový filtr, spodní podložka, na kterou se vířivka postaví.

 

Má vířivka vypínač?

 

 

Ano, Belatrix vířivka je vybavena kabelem, která má na sobě vypínač. Nedoporučujeme používání prodlužovacího kabelu do elektrické sítě, jelikož může dojít k požáru!

 

Kdo může vířivku používat? 

 

 

Při používání vířivky by měl být vždy přítomen odpovědný dospělý.

Pro děti by měla být obecně nastavena nižší teplota. Děti do 8 let by měly být neustále pod dohledem. Děti ve věku 8 let a více používající Belatrix vířivku tak mohou činit podle uvážení odpovědné dospělé osoby.

Nedoporučujeme používat vířivku během těhotenství a také při kožních onemocněních typu folikulitidy (zánět vlasových váčků).

 

Jak je to s náhradními díly a servisem?

 

 

Jsme dovozci zboží do ČR a SR, takže veškeré díly máme skladem. Jak sklady, tak servis jsou pod jednou střechou. Pro komunikaci na servisní dotazy je možné použít mail: servis@goatle.cz

 

Lze vířivky postavit na jakýkoli povrch?

 

 

Ne. Při umísťování je třeba postupovat opatrně, protože tělo musí být umístěno na povrchu, který je rovný a hladký. Ujistěte se, že v oblasti, kde se rozhodnete postavit, nejsou žádné kameny nebo předměty, které by mohly poškodit vinylovou základnu vířivky. Ujistěte se prosím, že kamkoli se rozhodnete umístitm, například na terasu, že unese celkovou hmotnost vířivky po naplnění. Belatrix pro 4 osoby bude vážit přes 800 kg a 6 osob přes 1000 kg!

 

Kolik mě bude stát provoz vířivky?

 

 

Provozní náklady se budou lišit v závislosti na tarifech Vašeho poskytovatele elektřiny. Musíte také zvážit, jak často a jak dlouho vířivku chcete používat. Potřebujete-li vypočítat náklady, ověřte si u svého dodavatele elektřiny aktuální cenu elektřiny.

Doporučujeme zapínat ohřívač pouze 24-36 hodin před použitím, aby se náklady snížily na minimum. 

 

Lze používat vířivky uvnitř i venku?

 

 

Ano! Lze jej používat uvnitř i venku, ale při používání v interiéru je třeba dbát zvýšené opatrnosti, protože hrozí zvýšené riziko poškození koberců / nábytku atd.

 

Jak dlouho bude trvat, než se vyhřeje?

 

 

To závisí na okolní teplotě a aktuální teplotě vody. Doporučujeme vyčkat 12-24 hodin, než voda dosáhne požadované teploty. Pokaždé, když Belatrix vířivku vypnete, teplota vody klesne, takže před použitím vždy ponechte dostatek času na zahřátí.

 

Je třeba používat ve vířivce chemii k udržení čisté vody?

 

 

Ano, jako o každý bazén je třeba se i o vířivku starat. Doporučujeme buď kyslíkovou nebo chlorovou chemii. Je možné jí společně s plovákem na dávkování zakoupit na našem e-shopu.

 

Je možné použít slanou vodu?

 

 

Není, problém je v topení, které je z nerezu. V případě slané vody se používá topení titanové. Cena tohoto topení by však byla vyšší než cena celé vířivky.

 

Je možné použít externí pískovou filtraci?

 

 

Ano, jako vstup do filtru se použije spodní výpustní hadice a odvod z filtru se položí přes okraj vířivky. Na výpusť pasuje běžná bazénová hadice.

 

Používání

 

 

Jak často musím svůj filtr měnit a jak jej mohu vyčistit?

 

 

Udržujte svou vířivku čistou a chráněnou před nečistotami. Pro optimální výkon vyjměte a opláchněte filtr po KAŽDÉM použití, abyste odstranili všechny malé částice a zbytky.

Filtr je jedním z nejdůležitějších prvků pro celý plynulý chod vířivky.

Pokud jsou filtry používány příliš dlouho, zabarví se, jejich stav se zhorší a to může způsobit poškození.

 

Jak často je třeba měnit kartušové filtry?

 

 

Je to velmi individuální. Průměr je asi 1-2 měsíce, ale může to být i déle, ale i méně. Záleží na zatěžování vířivky, na teplotě, použití chemie atd.. Doporučujeme filtr co nejčastěji proplachovat čistou vodou ( nejlépe po každém použití )

 

Jak čistit vodu?

 

 

Pro udržení čisté vody doporučujeme zakoupit a používat Whirpool set. Případně použít jinou vhodnou chemii pro venkovní bazeny.

 

Jak vyčistím plášť?

 

 

Doporučujeme to provést horkou mýdlovou vodou a čistým hadříkem a poté opláchnout čistou vodou.

 

Jak poznám, že je moje vířivka správně nafouknutá?

 

 

Zde je příklad obrázku správného nafouknutí pro standardní vířivku.


Po správném nafouknutí byste měli být schopni zatlačit ruku přibližně 4-5 cm do horního okraje při použití mírné síly a vytvořit tak záhyby podobné jako na obrázku výše. Udržování Vaší vířivky nafouknuté na správný tlak zajišťuje optimální podmínky a snižuje riziko roztržení a selhání švů.

 

Jak dlouho trvá nafouknutí těla?

 

 

Jelikož jsou motor a topný systém zabudovány a již předpřipraveny v tělě vířivky, jakmile je vaše vířivka Belatrix správně umístěna na hladkém, rovném povrchu, lze ji nafouknout a připravit k naplnění za méně než 5 minut. V závislosti na velikosti zvolené varianty

 

 

Jak nastavit teplotu?

 

Postupujte podle těchto 5 jednoduchých kroků níže:

 

1. Ujistěte se, že se na ovládacím panelu zobrazuje teplota.

 

2. Stiskněte tlačítko TEMPERATURE, které způsobí, že číslice na ovládacím panelu budou nepřetržitě blikat.

 

3. Pomocí šipek NAHORU nebo DOLU vyberte požadovanou teplotu vody.

 

4. Jakmile se na ovládacím panelu zobrazí požadovaná teplota, stiskněte znovu tlačítko TEMPERATURE, čímž indikátor přestane blikat. Teplota je nyní nastavena.

 

5. Pro spuštění topného systému stiskněte tlačítko HEATER – na tlačítkách topení a filtru se rozsvítí červená LED dioda. Filtrační systém začne automaticky cirkulovat vodu. Nakonec nasaďte horní kryt Belatrix a nechte ohřívač dosáhnout požadované teploty.

 

* DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ:
– Za studena bude trvat 12-24 hodin, než se vířivka nahřeje na požadovanou teplotu. Okolní venkovní teplota a momentální teplota uvnitř také výrazně ovlivní, jak dlouho bude trvat, než se zahřeje. Pokaždé, když Belatrix vypnete, teplota vnitřní vody klesne, takže před použitím vždy ponechte dostatek času na zahřátí.
– Po dosažení teploty se ohřívač a filtr zastaví, avšak kontrolka ohřevu zůstane svítit.
– Když teplota vody klesne o 2°C pod nastavenou teplotu, ohřívač se automaticky restartuje a běží, dokud nebude znovu dosaženo přednastavené teploty.

 

 

Jak dlouho bude trvat, než se moje vířivka nahřeje?

 

 

To závisí na okolní teplotě venku a aktuální teplotě vody používané uvnitř vířivky. Doporučujeme vyčkat 12-24 hodin, než voda dosáhne požadované teploty. Pokaždé, když Belatrix vypnete, teplota vody klesne, takže před použitím vždy ponechte dostatek času na zahřátí.

 

 

Jak mám zabalit vířivku při delším nepoužívání?

 

 

Před zabalením se ujistěte, že je vířivka zcela suchá, přičemž věnujte zvláštní pozornost plastovému lemu na dně vířivky, kde jsou umístěny otvory pro vodní bubliny; v případě potřeby použijte k vysušení čistý hadřík / ručník. Jakmile je vířivka suchá, plně vyfouknutá, složená a zabalená do krabice, doporučujeme uložit ji v suchém prostředí. Pokud již nemáte krabici, ve které byla Vaše Belatrix dodána, použijte šedý sáček, který je dodáván s vířivkou. 

*POUŽITÍ PO SKLADOVÁNÍ: Doporučujeme nechat Belatrix před nafouknutím 24 hodin odstát při pokojové teplotě, aby se materiál vířivky před opětovným nafouknutím aklimatizoval.

 

 

Jak mohu snížit riziko vyrážky ve vířivce (pro alergiky)? 

 

 

Zajistěte, aby byly hladiny chlóru a pH kontrolovány alespoň dvakrát denně pomocí testovacích proužků.

Doporučeno pro vířivky je následující:

Volný chlór (3–10 ppm) nebo brom (4–8 ppm).
Hladina pH 7,2–7,8.


Kontrolujete hladinu chlóru a pH alespoň dvakrát denně.
Kontrolujte hladinu chlóru a pH častěji, když vířivku používá více lidí.
Odstraňujete pravidelně jakýkoli viditelný sliz nebo biofilm na povrchu vody nebo na vnitřních stěnách.
Čistěte a vyměňujete pravidelně filtr.

Jasně vypadající voda a pach chlóru nejsou zárukou pro nezávadnou vodu.

 

 

Závady a postup při jejich řešení

 

 

Proč je moje vířivka hlučná? 

 

 

Vaše vířivka by při správné funkci neměla vydávat příliš hlasitý zvuk. Zkontrolujte svůj filtr. Pokud je zjevně znečištěný, vyčistěte nebo vyměňte.

 

Úniky vody 

         

         Pravděpodobně se jedná o nedostatečně dotaženou sací trysku (AS008) k plášti nebo výstupní trysku (AS009). Zvlášť, pokud Vám zůstane

         na dně vířivky voda (pod úrovní sací trysky) a nevyteče celá. Klíč je součástí balení! Případně zkontrolujte špunt ve vaně nebo výtokovou hadici vespod vířivky.

         Tu lze v případě netěsností (prolínání) zafixovat stahovací páskou a zakápnout spoj silikonem. Není proto nutné posílat k reklamaci. Lze si opravit svépomocí. Ušetří se čas s vyřizováním reklamace. V opačném případě zašlete k nám, kde zalepíme, zafixujeme.

 

 

 

 

 

Vířivka se vypíná, nejde zapnout na proudovém chrániči

 

 

           Nevystavujte proudový chránič přímému slunečnímu záření. Může se aktivovat tepelná pojistka uvnitř a z tohoto důvodu dochází k vypnutí.

           

           Nechte v tomto případě vychladnout, dokud nebude pocitově teplota na normálu a následně zkuste zapnout.

           

           Dioda nad tlačítky nemá svítit, toto je v pořádku a neznačí to chybu.

 

           Zkuste vířivku zapojit do jiné el. zásuvky a v případě používání prodlužovacího kabelu zkusit bez něj.

 

 

 

 

           Pokud i nadále problémy i nadále přetrvají, jsou dvě možnosti řešení problému uplatnění reklamace:

           

           1) Kontaktujte nás emailem, přiložte nákupní fakturu, sdělte korespondenční údaje a opište, vyfoťte číslo BELxxxx vylepené na šedém štítku.

                Zašleme Vám součástku k výměně. Rychlejší způsob. Nemusí se vypouštět a balit vířivka.

 

 

 

                   2) Zašlete vířivku k reklamaci, kde provedeme diagnostiku a případně vyměníte.

 

 

                   Pokud není již vířivka v záruce, lze přes e-shop zakoupit zde.

 

 

 

Co mohu dělat, když se teplota nezvyšuje? 

 

 

Znečištěný filtr a vodní kámen mohou ovlivnit celkový výkon a funkci ohřevu Vaší vířivky.

 

Zkuste následující:-

 

1. Vypněte vířivku v síťové zásuvce.

 

2. Vytáhněte kabel ze zásuvky.

 

3. Počkejte 10 sekund a poté kabel vraťte zpět do zásuvky.

 

4. Vyjměte filtr, nasaďte síťku na kulatý otvor na filtr, aby se do čerpadla/ohřívače nedostaly žádné nečistoty.

 

5. Vypněte čerpadlo a vezměte si zahradní hadici a propusťte trochu vody vstupním a výstupním otvorem filtru. To by mělo odstranit veškerý vodní kámen nebo nečistoty. K zachycení a odstranění uvolněných částic použijte síťku.

 

6. Znovu zapněte vířivku (bez filtru pro testování funkčnosti vířivky)
– Stiskněte Temp a zadejte požadovanou teplotu
– Stiskněte Temp a stiskněte Heat

 

7. Umístěte horní kryt

 

Po dokončení – Nechte vířivku několik hodin běžet, teplota vody by měla začít stoupat.
Pokud se tím problém vyřeší, použijte zbrusu nový filtr.

 

 

Proč můj ovládací panel vířivky ukazuje jinou teplotu? 

 

 

V krajních případech, pokud ovládací panel ukazuje vyšší hodnotu, než je skutečnost, je to zapříčenino malým množstvím zbytkové vody (maximálně 300 ml) obklopující topné těleso, kde se nachází teplotní senzor  – tedy zobrazuje údaj, který nebude reálný. To je obvykle způsobeno ucpáním způsobeným buď usazováním vodního kamene, špinavým filtrem nebo zadřeným oběžným kolem.

Pokud k tomu dojde, proveďte následující kroky:

 

1. Spusťte filtraci, aby voda mohla cirkulovat ve vířivce.

 

2. Zapněte na několik minut vzduchové trysky, aby se rozptýlily všechny kapsy teplé vody.

 

3. Vypněte vířivku ze sítě a resetujte ji. Nechte 30 minut působit, aby topné těleso vychladlo.

 

 

PROBLÉMY S PLÁŠTĚM VÍŘIVKY 

 

 

Proč se moje vířivka vyfukuje?

Během chladnějšího počasí se může zdát, že se vířivka přes noc vyfukuje, je to způsobeno změnou tlaku vzduchu. Jednoduše nafoukněte tak, aby byla měkká na dotek a umožnilo se tak cirkulaci vzduchu.

Vyfouknutí může být také způsobeno buď poruchou švu, v důsledku nadměrného nafouknutí/přímého slunečního záření nebo propíchnutí. Nejprve prosím zkontrolujte, zda jsou všechny uzávěrné ventily správně namontovány.

Pro usnadnění při hledání místa vpichu doporučujeme použít prostředek na mytí nádobí zředěný vodou a navlhčit povrch pláště vířivky. Unikající vzduch by měl způsobit viditelné bubliny, které by jasně ukázaly, kde se vpich nachází .

Pokud nejste schopni identifikovat úniky pláště, zašlete nám vířivku na servisní středisko:

 

Goatle, s.r.o.

Hybrálec 14

586 01 Jihlava

 

přiložte kopii nákupní faktury a průvodní dopis s popisem problému a připište kontaktní údaje. Reklamaci vyřešíme nejpozději do 30. dnů od přijetí vířivky.

 

Upozorňujeme, že se na toto nevztahuje záruka výrobce. Všechny nafukovací vířivky Belatrix jsou dodávány s voděodolnými opravnými záplatami z PVC. Nové vložky můžete zakoupit také v našem eshopu. 

 

 

Jak opravím svépomocí defekt? 

 

 

Provádějte, když je vířivka suchá a vypuštěna! Pokud je propíchnutí poměrně velké, měli byste během opravy nechat kompresor nahuštění zapnutý, aby nedošlo k vyfouknutí, než budete moci nalepit opravnou záplatu.

 

Zvažte, zda jste schopni zalepit svépomocí nebo přenecháte odborníkům. Většinou špatně přístupná místa ve švu apod. Neodborné a špatně provedené zalepení může mít vliv na záruku a zanechat škody.

 

Před aplikací opravné záplaty se ujistěte, že povrch, který opravujete, je čistý a suchý. Doporučujeme použít lepidla - Chemopren, Bison. Na odmaštění potom použijte technický líh (nebo jiný neagresivní přípravek). Tyto lepidla a odmašťovač běžně zakoupíte ve větším hobby řetezci nebo drogérii ve Vašem okolí.

 

Aplikace: Ořízněte opravnou záplatu na požadovanou velikost a ujistěte se, že je dostatečně velká, aby zcela zakryla defekt. Naneste lepidlo přímo na opravnou záplatu a opatrně přilepte na místo. Před naplněním vířivky vodou nechte záplatu a lepidlo zatuhnout alespoň 24 hodin a ideálně tento spoj k sobě mějte po celou dobu zafixovaný, aby záplata dostatečně přilnula k plášti vířivky. 

 

 

Proč je moje vířivka vyboulená?

 

Pokud je stěna vířivky nebo horní okraj vyboulený, je to způsobeno rozpínáním vzduchu (teplotní roztažnost) uvnitř stěn buď v důsledku přefouknutí nebo vystavení nadměrnému přímému slunečnímu záření. Když je záření příliš intenzivní, vytváří dodatečné namáhání vnitřních svarů pláště, což může vést k poničení. Ujistěte se, že je vířivka Belatrix dostatečně chráněna a není používána na přímém slunci, jak je uvedeno v dodané příručce!

Je naprosto bezpečné používat vířivku Belatrix, která má vyboulenou stěnu, ale doporučujeme vypustit malé množství vzduchu, aby se umožnilo přirozenému zvýšení objemu pláště, když je horké počasí. Opatrné uvolnění vypouštěcího ventilu o malé množství umožní pomalé uvolnění. Nafukujte vířivku pouze na 90-95% kapacity, zvláště během teplého/horkého počasí! Vířivka by měla být stále měkká na dotek, aby umožnila cirkulaci vzduchu uvnitř pláště.

 

 

Proč se mi zdá nový, vyměněný plášt menší?

 

Pokud byl plášť z jakéhokoliv důvodu vyměněný, můžete zaznamenat mírný rozdíl ve velikosti ve srovnání s předchozím. Všechny pláště však začínají přesně na stejné výrobní velikosti. Okolní teplota vody ve vířivce určí, zda a jak moc se vaše vířivka roztáhne. POZNÁMKA: Záruka se nevztahuje na vyboulení způsobené přímým slunečním zářením a poruchu a poškození švů způsobené přefouknutím.

 

 

VZDUCHOVÉ TRYSKY (BUBLINY) PŘERUŠENÍ, NEFUKČNOST

 

Bublinky se samy zastaví, je to normální?

Vzduchové trysky se automaticky zastaví po 20 minutách nepřetržitého používání, aby se zabránilo přehřátí vnitřního čerpadla. Po 10 minutách je lze znovu spustit.

Vzduchové trysky lze kdykoli během 20minutového cyklu zastavit nebo znovu spustit.

 

 

Pokud bubliny úplně přestanou fungovat a znovu se nezapnou, vyzkoušejte přiložit nástavec hadice vysavače a odsát vzduch ze zakroužkovaného otvoru a tím zkusit rozhýbat zpětné klapky uvnitř čerpadla, které se mohly jen zabklokovat. 

 

 

 

 

Pokud ani toto nepomůže, odešlete na naše servisní středisko Belatrix, kde diagnostikujeme chybu: 

 

Goatle, s.r.o.

Hybrálec 14

586 01 Jihlava

 

přiložte kopii nákupní faktury a průvodní dopis s popisem problému a připište kontaktní údaje. Reklamaci vyřešíme nejpozději do 30. dnů od přijetí vířivky.

 

 

PROBLÉMY S OVLÁDACÍM PANELEM

 

Ovládací panel nefunguje/nesvítí?

Zkuste prosím následující: 
1. Resetujte vířivku stisknutím tlačítka „Off/Test“ na přívodním kabelu.
A. Počkejte 10 sekund a poté jej znovu zapněte stisknutím tlačítka „On/Reset“.

 

2. Pokud se tím problém nevyřeší, možná bude nutné vyměnit ovládací panel.

 

Zašlete nám vířivku na servisní středisko:

 

Goatle, s.r.o.

Hybrálec 14

586 01 Jihlava

 

přiložte kopii nákupní faktury a průvodní dopis s popisem problému a připište kontaktní údaje. Reklamaci vyřešíme nejpozději do 30. dnů od přijetí vířivky.

 

FC Error Code – Co to znamená?

 

 

Chybový kód FC se zobrazí, když filtrační systém pracuje přibližně 168 hodin a žádá zkontrolovat kartušový filtr. Tlačítko čerpadla a topení budou během tohoto deaktivována.

 

– Zkontrolujte, zda je filtr čistý, a v případě potřeby jej vyměňte. Jakmile to zkontrolujete, stiskněte tlačítko „Filtr“ a kód chyby FC zmizí. Zobrazí se teplota vody a všechny funkce se vrátí do normálu.

Kód chyby SL – co to znamená?

 

Kód chyby SL se může objevit ze dvou důvodů:

 

1) Zanesený nebo znečištěný filtr 

 

2) Nízká teplota. Když je chladné počasí, může se objevit kód SL. To je pravděpodobně způsobeno tím, že potrubí a ohřívač jsou příliš studené na to, aby fungovaly.

 

Tento chybový kód lze snadno vyřešit: 

 

1. Nalijte do vířivky trochu horké nebo teplé vody (buď pomocí kohoutku od vodovodu nebo kbelíků s horkou/teplou vodou).

 

2. Nalijte trochu horké vody 

 

 

Pokud problém přetrvá, zašlete nám vířivku na servisní středisko:

 

Goatle, s.r.o.

Hybrálec 14

586 01 Jihlava

 

přiložte kopii nákupní faktury a průvodní dopis s popisem problému a připište kontaktní údaje. Reklamaci vyřešíme nejpozději do 30. dnů od přijetí vířivky.

Kód chyby HS – co to znamená?

Zkrat teplotního čidla.

 

Zašlete nám vířivku na servisní středisko:

 

Goatle, s.r.o.

Hybrálec 14

586 01 Jihlava

 

přiložte kopii nákupní faktury a průvodní dopis s popisem problému a připište kontaktní údaje. Reklamaci vyřešíme nejpozději do 30. dnů od přijetí vířivky.

Kód chyby OC – co to znamená?

Přerušený obvod teplotního čidla. 

 

Zašlete nám vířivku na servisní středisko:

 

Goatle, s.r.o.

Hybrálec 14

586 01 Jihlava

 

přiložte kopii nákupní faktury a průvodní dopis s popisem problému a připište kontaktní údaje. Reklamaci vyřešíme nejpozději do 30. dnů od přijetí vířivky.

Kód chyby FP – co to znamená?

V nastavení požadované teploty stiskněte znovu tlačítko nížší teploty "" pod stavem minimální teploty (20°C), aby se aktivoval nemrznoucí režim. Filtr a ohřívač budou pracovat tak, aby udržovaly teplotu na 5 °C, aby pomohly zabránit zamrzání vody při nízkých teplotách.

 

 

Pokud problém přetrvává, zašlete nám vířivku na servisní středisko:

 

Goatle, s.r.o.

Hybrálec 14

586 01 Jihlava

 

přiložte kopii nákupní faktury a průvodní dopis s popisem problému a připište kontaktní údaje. Reklamaci vyřešíme nejpozději do 30. dnů od přijetí vířivky.

 

Kód chyby HL – co to znamená?

 

 

Chyba HL obvykle znamená, že došlo k zablokování, které brání vodě v cirkulaci kolem čerpadla a topného systému. Zablokování může být způsobeno špinavým filtrem, ucpaným oběžným kolem nebo usazováním vodního kamene – zvláště pokud máte problémy v domácnosti s tvrdou vodou. To způsobí, že bude zaznamenána vyšší teplota, než je teplota nastavená.

 

Zkuste prosím následující:

 

                 1. Vypněte ohřívač.

 

                 2. Vyjměte vložku filtru a filtr.

 

                 3. Umístěte vložku filtru na vstup filtru

 

 

Použijte elastický pás k přidržení filtrační vložky na místě (abyste zabránili vniknutí nečistot do čerpadla)
STISKNĚTE POUZE tlačítko Filtr ZAPNUTO

Zkontrolujte průtok vody z výstupu filtru (položte ruku 16 cm od výstupu)

Pokud je průtok slabý nebo žádný, zkuste s vypnutým čerpadlem následující:

Odpojte vířivku na 10 minut.

 

1) Ujistěte se, že je Váš filtr čistý a nepotřebuje výměnu. Znečištěný nebo starý filtr může způsobit ucpání. Po vyčištění filtru je třeba vložku filtru opláchnout pod tekoucí vodou, aby se důkladně vyčistila.

 

2) Zablokování oběžného kola/nečistoty
Ujistěte se, že se kolečko čerpadla otáčí – Prostrčte špejlí skrz vstupní otvor filtru a nahmatejte jednu z rotujících lopatek kolečka čerpadla a zkuste s ním pootočit, aby se znovu roztočilo (při použití filtru se mohou do oběžného kola zamotat vlasy )

 

3) Zablokování vodním kamenem
Chcete-li odstranit usazený vodní kámen, protáhněte zahradní hadicú vstupním otvorem filtru a výstupním otvorem, kterým proteče voda, čímž by se měly odstranit veškeré nečistoty nebo vodní kámen. K zachycení a odstranění všech uvolněných částic použijte síťku. Chcete-li omezit účinky usazování vodního kamene, zajistěte, aby se používala nějaká vhodná chemie na čistění každý týden, aby se zabránilo tvorbě vodního kamene a usazování. Tím zajistíte hladký chod vířivky.

 

 

 

Pokud problém přetrvává, zašlete nám vířivku na servisní středisko:

 

Goatle, s.r.o.

Hybrálec 14

586 01 Jihlava

 

přiložte kopii nákupní faktury a průvodní dopis s popisem problému a připište kontaktní údaje. Reklamaci vyřešíme nejpozději do 30. dnů od přijetí vířivky.

 

 

 

 

Zanesené oběžné kolečko v čerpadle. Většinou z důvodu zaneseného filtru, který se pravidelně neměnil a které může zapříčinit tuto chybu. Je třeba vyčistit

 

 

 

 

Nastavení Cookies
Cookies

Naše webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají s jejich vylepšováním. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit. Kliknutím na tlačítko "OK, souhlasím" udělujete tento souhlas.

Nastavení OK, souhlasím
×
Nastavení souborů cookies

Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve Vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, abychom webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat.

Nezbytné cookies
Nezbytné cookies
Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.
Ovlivňuje funkce:
  • Konfigurační cookies
Analytické cookies
Vypnuto Zapnuto
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
Ovlivňuje funkce:
  • Google Analytics - analytická návštěvnost
Personalizované cookies
Vypnuto Zapnuto
Personalizované cookies
Používáme rovněž soubory cookie a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro Vás výjimečné nákupní zkušenosti. Díky použití personalizovaných souborů cookie se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookie umožňuje nabízet Vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených Vašim potřebám. 
Marketingové cookies
Vypnuto Zapnuto
Marketingové cookies
Marketingové (reklamní) cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
Ovlivňuje funkce:
  • Google Ads

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.