Objednávka
Jak na to?
Ideální, nejrychlejší a nejjednodušší je nákup přímo přes internet, prostřednictvím automatického nákupního košíku na webových stránkách Belatrix.cz. Nakupovat přes internet můžete s registrací nebo i bez registrace. Registrace Vás čeká pouze při první objednávce, pak již zůstanou v systému Vaše data zachována a můžete se kdykoliv znovu přihlásit. Ve Vašem účtu můžete kromě jiných výhod sledovat i historii Vašich objednávek. Po úspěšné registraci lze vybrané zboží vložit do košíku a pokračovat v objednávání.
V druhém kroku objednávky (2/4) lze zvolit další příslušenství (rozšíření) pro daný výrobek (lepší infrazářiče Vitae, solné stěny, opěrky, termokryty či doplňky pro vířivky...). Cena se automaticky dopočítá a ukáže při zvolení té či oné položky na obrazovce monitoru, telefonu před odesláním závazné objednávky.
Pokud z nějakého důvodu nemůžete objednávku uskutečnit sami, tak zašlete požadavek objednávky emailově či telefonicky (vyplníme za Vás). Vyžadovány údaje: Celé jméno, adresa (případně odlišná fakturační/dodací), telefon a e-mail (nepovinný).
Způsob platby, zboží na splátky?
Platit lze dopředu on-line platbou (budete automaticky přesměřováni na platební bránu, zkontrolujte si prosím předem maximální povolený peněžní denní limit u své banky), příkazem nebo uhradit dobírkou (hotově/kartou kurýrovi při převzetí zboží, domluvíte se v den převzetí s ním). V případě smluvených a potvrzných termínů montáží infrasaun od nás lze hradit opět jak peněžní hotovostí, tak i kartou (technik s sebou vozí platební terminál). Vyberete si při vytvoření objednávky.
Prodej na splátky v tuto chvíli nevedeme a není možné poskytnout splátkový kalendář.
Slevové kupóny se uplatňují v 1/4 kroku objednávku po zaškrtnutí políčka "Slevový kupón". Uplatnit lze pouze jeden kupón na jednu objednávku.
Kdy obdržím objednanou věc? Jak dlouho trvá naskladnění?
U každého produktu je uvedena dostupnost. Při prokliknutí ikonky '?' se zobrazí detailnější popisek a vysvětlivky.
Zboží je skladem: v našem cetrálním skladu v Jihlavě. Neplatí pro dodání infrasaun řady Exclusive a jiných dodatečných služeb k infrasaunám, kde je obvyklá doba vyřízení v rozmezí 2. - 7. dnů od data vytvoření objednávky. O vyřízení Vás budeme potom včasně informovat.
Osobní odběr v centrálním skladě v Jihlavě: tento produkt je Vám ihned k dispozici. Provozní doba skladu je mezi 8.00 - 16.00 hod.
Kurýrní služba: v případě objednávky do 11.00 hod. Vám přepravní služba doručí tento produkt následující pracovní den. Ve výjimečných případek (vánoční svátky, doba letních dovolených) se může o den opozdit. Bohužel toto neovlivníme a je nutné i s tímto počítat a objednat v předstihu.
Není skladem: pokud je uvedeno, že zboží není skladem nebo je uveden měsíc naskladnění, bere se přelom, konec daného měsíce, začátek následujícího. Tyto termíny jsou spíše pouze orientační a mohou se ještě dodatečně změnit, zpozdit. Nejsou garantované. V tuto dobu opravdu neznáme přesný termín dodání. Pokud u nás budete mít platnou rezervaci (vytvořenou objednávku), budeme Vás informovat a vše se za včasu dozvíte. Do té doby nás prosím nekontaktujte (více neřekneme, než je uvedeno) nebo si prosím vyberte skladovou, podobnou alternativu ihned skladem.
Objednávku lze také kdykoliv během čekací doby bezplatně stornovat.
Stále si nevíte rady ohledně výběru infrasauny či vířivky?
Využijte prosím nejdříve naši online webovou poradnu, kde naleznete nepřeberné množství užitečných informací, tipů a potvrdíte si tak svůj správný výběr. Klikněte zde.
Spousta informací je i přímo u samotných popisků produktů, které si prosím pečlivě projděte.
Chcete nás navštívit pro osobní konzultaci či si jen objednávku vyzvednou?
Showroom, servisní středisko |
Adresa pobočky:
Hybrálec 14 58601 Jihlava (vedle penzionu U Lyžaře, sjezd z převaděče směr Smrčná) souřadnice pro navigaci: 49.43197692432098, 15.571937049289696
Otevírací doba: Po - Pá 9:00 - 16:00
|
foto pobočky (vystavené kusy na fotografiích nejsou aktuální viz. červený popisek níže) |
|
Pro termín návštěv showroomu nás prosím informujte předem e-mailem na obchod@goatle.cz nebo telefonicky a ověřte si tak otevírací dobu na aktuální den. Ve většině případů tu jsme ve standardním čase 8:00 - 12:00 a 12:30 - 16:00 (PO-PÁ). Aktuálně vystavené produkty v showroomu jsou k nahlédnutí v kategorii "Vystaveno". Jiné produkty zde vystavené nejsou. |
Výdejní místa e-shopu | |
Centrální sklad: Hybrálec 14 58601 Jihlava souřadnice pro navigaci: 49.43197692432098, 15.571937049289696 |
|
Mohu vrátit nevyhovující produkt či si nechat vyměnit za jiný?
Můžete využít 14. dnů lhůtu na vrácení zboží zakoupeného přes e-shop bez udání důvodu (netýká se osobního odběru). Vše se odvíjí od obchodních podmínek. Je však nutné brát v potaz, že vrácený výrobek musí být zjevně nepoškozený (aby nenesl žádné známky opotřebení) a kompletní. V případě zjištění nějaké závady, použití věci či nedodání kompletního zboží bude částka adekvátně pokrácena. O všem Vás budeme informovat, jakmile fyzicky zkontrolujeme.
Výrobek zašlete kurýrní službou (TopTrans, PPL, GLS, DPD, ZÁSILKOVNA,..), přivezte osobně na naši adresu v Hybrálci 14. Do balení přiložte nákupní fakturu, průvodní dopis a uveďte do něj i bankovní účet (pokud bylo hrazeno dobírkou či placeno online platbou).
Pokud chcete nevyhovující výrobek vyměnit (špatný výběr, nevhodný dárek), kontaktujte nás prosím e-mailem. Domluvíme se konkrétně. Ideálně se snažte celé záležitosti předejít a zvažte vše důkladně před zakoupením. Využitejte naší poradnu.
Co když se něco pokazí nebo již není zboží v záruční lhůtě?
Pokyny pro uplatnění reklamace, mimozáručních oprav jsou zde: ODKAZ.
Posílat reklamace můžete napřímo k nám i pokud jste zakoupili výrobek u některého z našich obchodních partnerů. Urychlíte tím proces vyřízení.
V případě poruch vířivek nebo infrasaun doporučujeme před odesláním reklamace vyzkoušet obecné tipy z naší poradny.
Zboží přišlo poškozené či nese kosmetické vady?
I to se může stát. Vždy proto zkontrolujte pohledově zásilku (jednotlivé krabice). Pokud je viditelně poškozeno (stopy na kartonu po zapáskování jsou normální jev!), nepřebírejte a sepiště protokol o poškození přímo s kurýrem před odebráním zásilky! Jakmile tak učiníte, obraťte se poté telefonicky na naši infolinku a dejte nám o této záležitosti vědět.
V případě, že krabice nenesou, na první pohled, zjevné známky poškození a přesto bude po vybalení zjištěno nějaké poškození či oděrky, kosmetické vady, vyfoťte je nám je, upřesněte č. objednávky a zašlete vše na e-mail obchod@goatle.cz. Zde posoudíme míru poškození a domluvíme se s Vámi na dalším postupu či případné kompenzaci.